Kleiberit

Задача

Задача: Створити мультимовний інструмент для партнерів компанії кількох країнах (Україна, Казахстан, Узбекистан), де реалізовано наступний функціонал:

1. Каталог товарів з докладним описом, картинками та документацією

2. Пошук товару за артикулом

3. Можливість упорядкувати товари компанії за сферами застосування для зручного орієнтування партнерами

4. Система зворотного зв'язку та інформація про компанію

5. Фірмові стікери компанії

Важливо: Отримати інструмент роботи з сервісом, що дозволяє зручно наповнювати роботи контентом, не дублюючи кілька разів інформацію для різних країн, але при цьому маючи можливість для України створити унікальний каталог та наповнення контентом на Українською мовою

Рішення

1. Створення 2х версій чат-ботів: українська та міжнародний для Telegram та Viber - з авторизацією за номером телефону.

2. Дружній інтерфейс ботів зі стікерами, фірмовим дизайном кнопок та гнучкістю текстів для кожної з версій бота з платформи.

3. Єдина адмін-панель з авторизацією для кількох адміністраторів

4. Зручне управління контентом: категорії, товари, сфери застосування, локації та магазини. Для двох версій бота (і 5 країн)

5. Велика система FAQ.

6. Система звернень користувачів для залишення зворотного зв'язку.

7. Інформаційні розсилки з фільтрацією по країні та за тегами користувачів.

Втілення

1) Весь функціонал бота налаштовується через закриту панель для адміністраторів, виконану у фірмовому стилі з айдентикою компанії.

2) Адмін-панель з великим функціоналом по роботі з користувачами: додавання, видалення, редагування інформації про користувача, призначення тегів. Також, відображається статус користувача, країна, регіон та платформа – Telegram/Viber. Присутнє сортування за багатьма критеріями

3) Можливість керувати каталогом товарів для обох версій бота. Міжнародна. Каталог, а також сфери застосування мають структуру дерева, з можливістю змінювати кількість категорій та підкатегорій, створювати нові

4) По кожному продукту є безліч опціональних полів для детального опису товару та його Показників. Є можливість тимчасово приховати товар із каталогу бота, не видаляючи інформації про нього. Також є можливість швидкого перемикання між товарами для обох версій бота.

5) Є розділ з управління FAQ з можливістю редагувати та додавати нові категорії та питання-відповіді) Кожному пункту питання-відповіді є можливість додати безліч інформації: текст, кнопку з посиланням, картинку, посилання на відео, яке одразу буде з переглядом.

6) Система тикетів ("Задати питання" - у боті) реалізована таким чином, що адміністратор бачить повідомлення про нове повідомлення (перебуваючи в будь-якому пункті меню), а також може перейти на повний список повідомлень. Зворотній зв'язок здійснюється телефоном.

7) Є можливість створювати розсилки серед користувачів бота, з фільтрацією по тегах або по країни, вказати точний час розсилки. Можливість редагувати тексти бота з додаванням emoji в тексти та кнопки, що робить досвід користування ботом приємнішим.

9) Можливість редагувати текст кнопок ботів (для Telegram) та дизайн картинок ботів (для Viber), що дозволяє максимально гнучко налаштовувати зовнішній вигляд роботів для зручності користувачів.